<$BlogItAplike Deseniv>
<$BlogIt

Gördüğünüz bu aplike çalışması yastık üzerine yapılmıştır. Ancak koyun sayılarını arttırarrak veya kaldırarak pano, herhangi bir kıyafete aplike çalışmasıda yapılabilir.

posted by <$BlogItBeyaz ZambakogIt9:24 ÖÖOrA

<$BlogIt4s:


At <$BlogCo12:55 ÖS><$BlogCoBlogger Nazlı

<$BlogCoslm. iki sene nakış kursuna gittim. 2 hocamda birbirinden iyiydi. bana onları hatırlatıyorsununz. hergün sitenize girip ziyaretinizde bulunuyorum. desen yayınlamak aklıma gelmemişti. bunu çok iyi düşündünüz. devamını bekleriz. bu desenler yıllar öncesine ait gibi değil inanın yada geçmişteki desenlerde şimdikiler kadar muhteşemmi demeli. içimden bu desenlerden hemen bişeyler yapmak geliyor ama tüm blog arkadaşlarımında bildiği üzere yarımlarımı bitirme gayreti içerisindeyim bu sıra. onlar bitmeden hiç bir işe başlamayacağım. mecbur kalmazsan tabi. onlar bitince desenlerinizden birini izninizle denemek istiyorum. saygılar.... <$BlogCo 

At <$BlogCo8:44 ÖÖ><$BlogCoBlogger Beyaz Zambak

<$BlogCoNazlı benim için desenlerim çok önemliydi. Arkadaşım günlük açınca bende desenleri paylaşmak istedim. Bencilce saklamak değil. İnsan nakış veya boyama ile ugraşırken orjinal desenlere çalışmalar yapmak istiyor. Bende elimden geldiğince bunları kaynaklarını vererek sizlerle paylaşacağım. Sevgiler. <$BlogCo 

At <$BlogCo4:20 ÖS><$BlogCoBlogger Nilüfer

<$BlogCoSiteniz hayırlı olsun.Elişi becerim hiç yok .Sizin çalışmalarınız çok güzel. <$BlogCo 

At <$BlogCo4:45 ÖS><$BlogCoBlogger Beyaz Zambak

<$BlogCoTeşekkür ederim Nilüfer bende senin siteni ziyaret ediyorum. Sonra Meral'le konuşuyoruz. Buraye gelirsen tanışmak isterim sevgiler. <$BlogCo 

<$BlogItYorum Gönder"<$BlogURhttp://beyazzambak.blogspot.com/k home
Layout design by Pannasmontata