<$BlogItBasit Nakış Desenleriv>
<$BlogIt

Yukarıda yayınlanan basit nakış desenleri makine nakışı, el nakışı ve hatta boyamada kullanılabilir. Mutfak takımı, peçete vb. mefruşatı ve giyimi süslemek istediğinizde kullanabilirsiniz. Bu desenler 1983 yılından yayınlanan Bezen Dergisi'nde alınmıştır.

posted by <$BlogItBeyaz ZambakogIt4:23 ÖSOrA

<$BlogIt5s:


At <$BlogCo6:03 ÖS><$BlogCoAnonymous mine
At <$BlogCo10:25 ÖÖ><$BlogCoBlogger Nazlı

<$BlogCoöncelikle desenler çook güzel. bende çok beğendim. ne kadar cıvıl cıvl olur bunlar işlenirse..

MİNE sende benim sevdiğim bi olaya parmak bastın. müthiş ilgim var fakat çok amatörüm bu konuda. yaptıklarını resm edebilirsen görmek isteriz.... <$BlogCo 

At <$BlogCo11:34 ÖÖ><$BlogCoAnonymous mine
At <$BlogCo2:31 ÖS><$BlogCoBlogger Beyaz Zambak

<$BlogCoSevgili öğrenmeyi seven dostlarım, nereden başlayacağınızı bilmiyorsanız. Önce deseni anlamaya çalışın onu gözünüzde renklendirerek canlandırın. Hemen boyamadan renkli kurşun kalemlerle boyayın zevkine güvendiğiniz arkadaşınızla paylaşın. Tamam renk olur denildi. Ozaman boyayın. Boyada önemli olan rengin içindeki tonu secebilmektir. Okullada bize anlatılan ara renk, ana renk, yeni renkler nasıl oluşturulur hatırlayın bence hiçbir rengi olduğu gibi kullanmayın. İçine biraz sarı, biraz siyah. Bu elkararı tuz göz kararı un tarifine benziyor ama böyle yapıp tecrübe kazanacaksınız. Yakında varsada bir kursa kısa sürelide olsun giderseniz iyi olur. Ama herşey iyi gözlemlemekle olur. Biraz cesaret. <$BlogCo 

At <$BlogCo10:06 ÖS><$BlogCoAnonymous Nursenam

<$BlogCoMerhaba sevgili beyaz zambak....
Bu desenin benim cok hosuma gitti bu örnegi kalip cikarttim kenarlarindan biraz uzatarak havlum vardi boyanacak onu cizdim ve boyuyorum bittigi zaman sizlerle paylasicagim insallah....
Selamlar sevgiler ..... <$BlogCo
 

<$BlogItYorum Gönder"<$BlogURhttp://beyazzambak.blogspot.com/k home
Layout design by Pannasmontata