<$BlogItNarlı Türk İşi Deseniv>
<$BlogIt

Bu desen oda takımı, masa örtüsü ve hayallerinizin gittiği, yapabileceğiniz her yerde kullanabileceğiniz çok güzel bir desen. 1985 yılında yayınlanan Bezen Nakış Albümünden sizler için seçtim. Kumaş boyamada da uygulatmıştım. Sap kısımlarında simli boyaya yeşil, kırmızı, sarı ve siyah karıştırarak gölge vermiştik. Çiçeklerini nar kırmızısı yeşillerin içine de sim kullandırmıştım. Küçük çiçeklere ise mavi rengi tercih etmiştim. Bunun haricinde makina nakişındada rahat kullanılır.

posted by <$BlogItBeyaz ZambakogIt11:25 ÖÖOrA

<$BlogIt3s:


At <$BlogCo1:00 ÖS><$BlogCoAnonymous mine
At <$BlogCo5:16 ÖS><$BlogCoBlogger Beyaz Zambak

<$BlogCoMine bende silindimi acaba dedim. Sağ taraftaki ayların içerisinde var. Ulaşamazsan istediğin deseni gönderirim. <$BlogCo 

At <$BlogCo11:43 ÖÖ><$BlogCoAnonymous mine
<$BlogItYorum Gönder"<$BlogURhttp://beyazzambak.blogspot.com/k home
Layout design by Pannasmontata