<$BlogItAynı Desen Farklı Desenv>
<$BlogIt




Merhaba, ben bueada farklı bir uygulama ile bir desenden ortaya çıkan farklı iki sonucu gösterdim. Desenleri bir yap boz olarak düşünüyorum. Onları çizmek desen oluşturmak benim için belkide işlemek, boyamaktan daha ilginç geliyor. Umarım sizlerde bu desenlerden yararlanırsınız.

Sizlerden bir süreliğine ayrı kalmak mecburiyetindeyim. İzine gidiyorum oradan internete girme ihtimalim zayıf. Huzurlu, sağlıklı mutlu günlerde görüşmek üzere hoşçakalın :-)

posted by <$BlogItBeyaz ZambakogIt2:21 ÖSOrA

<$BlogIt16s:


At <$BlogCo11:19 ÖÖ><$BlogCoBlogger Meral

<$BlogCoZeliha Ablacım sizi şimdiden çok özledik. Sitenizi benim hergün ziyaret edip boş bırakmadığımdan emin olabilirsiniz.
Ayşe abla'nın da size selamları vardı.
Kendinize iyi bakın.
Öpüyorum <$BlogCo 

At <$BlogCo12:41 ÖS><$BlogCoAnonymous munev

<$BlogCocok güzel desenler veriyorsunuz gönlünüze sağlık.sizlerden güc alarak bende bir site yapıyorum destek ve yorumlarınızı beklıyorum sevgiler
munevce.megaturka.com <$BlogCo 

At <$BlogCo12:13 ÖÖ><$BlogCoBlogger nsevil

<$BlogCoiyi tatiller.. <$BlogCo 

At <$BlogCo4:38 ÖS><$BlogCoBlogger Beyaz Zambak

<$BlogCoMeral, Sana Akdeniz Üniversitesinden sesleniyorum. İyiyim. Önümüzdeki hafta operasyonum olacak sevgiler. <$BlogCo 

At <$BlogCo11:35 ÖÖ><$BlogCoBlogger Meral

<$BlogCoZeliha ablacım seni çok özledim inan.
Çabucak iyileş dön :-)
Kendine iyi bak
Sevgiler <$BlogCo 

At <$BlogCo11:40 ÖÖ><$BlogCoAnonymous MUNEV

<$BlogCosevgili Zeliha hanim sitenizi hergün ziyaret ediyorum .rahatsizliginizi ögrendim gecmis olsun Allah acil sifalar versin sevgiyle kalin.. <$BlogCo 

At <$BlogCo1:33 ÖS><$BlogCoBlogger Meral

<$BlogCoZeliha ablacım özledim sizi :-) <$BlogCo 

At <$BlogCo11:53 ÖÖ><$BlogCoBlogger TaTlı CaDı

<$BlogCoay harika bir desen.yani ne diyeyim çok güzel.diğerleir arasından en çok bunu beyendim.diğerleri de güzel ama bu bence en güzeli.elllerine kollarına sağlık <$BlogCo 

At <$BlogCo10:41 ÖÖ><$BlogCoBlogger ReNgArEnK ( Nazlı )

<$BlogCoe-mail adresini bana yazarmısın?
rengarenkdantel@gmail.com <$BlogCo 

At <$BlogCo10:58 ÖS><$BlogCoBlogger Nilüfer

<$BlogCoGeçmiş olsun inşallah en kısa zamanda sağlığınıza kavuşur aramıza dönersiniz.Merali ziyarete geldim, sizinlede tanışmak isterdim nasip olmadı inşallah bir daha ki sefere <$BlogCo 

At <$BlogCo10:45 ÖÖ><$BlogCoBlogger nsevil

<$BlogCogeçmiş olsun.dilewrim şu an iyileşmişsinizdir.sizi tekrar aramıza bekliyoruz <$BlogCo 

At <$BlogCo6:21 ÖS><$BlogCoAnonymous Filiz TÜLÜ

<$BlogCoSelamlar
Sizi tesadüfen gördüm. Ne güzel desenler vermişsiniz. Bende bu tür desenlere bayılıyorum.. <$BlogCo 

At <$BlogCo9:09 ÖÖ><$BlogCoBlogger eddyjackson71970298

<$BlogCoBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi. <$BlogCo 

At <$BlogCo10:50 ÖÖ><$BlogCoBlogger Nilüfer

<$BlogCoBugün döndüğünüzü Meral'den öğrendim.Hoşgeldiniz.Nasılsınız?.
İnşallah sağlığınıza kavuşmuşsunuzdur. <$BlogCo 

At <$BlogCo9:24 ÖS><$BlogCoBlogger nsevil

<$BlogCobende döndsüğünüzü merale yorumunuzdan düşündüm.ama henüz siteye el sürememişiniz anlaşılan.inşallah sağlığınız sıhhatiniz iyidir.sevgilerle.. <$BlogCo 

At <$BlogCo10:26 ÖS><$BlogCoAnonymous munev

<$BlogCoHOŞGELDİNİZ.GEÇMİŞ OLSUN.İNŞAALLAH SIHHATİNİZ DÜZELMİŞTİR.SEVGİLER.. <$BlogCo 

<$BlogItYorum Gönder"<$BlogURhttp://beyazzambak.blogspot.com/k home
Layout design by Pannasmontata