<$BlogItGelincikli Desenv>
<$BlogIt

Bu güzel deseni masaörtüsü, yatak örtüsü vb. istediğinizi yerde uygulayabilirsiniz. Aplike Tekniğine de uygulanabilir. İsterseniz kumaşa boyadıktan sonra giyim süslemeye aplike edebilirsiniz. İyi günler diliyorum.
posted by <$BlogItBeyaz ZambakogIt3:36 ÖSOrA

<$BlogIt4s:


At <$BlogCo4:21 ÖS><$BlogCoBlogger Nazlı

<$BlogCogelinciğin canlısınada bayılırım. bu desen ii oldu. mutlaka bi çalışma yapacağım desenlerinizden. <$BlogCo 

At <$BlogCo1:47 ÖÖ><$BlogCoBlogger nsevil

<$BlogCopaylaşımlarınız çok hoş ve güzel.ama bende sizi sitemde görmek isterim.. <$BlogCo 

At <$BlogCo8:47 ÖÖ><$BlogCoBlogger Beyaz Zambak

<$BlogCoNahihan, ben senin sitene giriyorum. Dırek adresten girdiğim için linklerime eklediğimi sanmışım kusura bakma sevgiler. <$BlogCo 

At <$BlogCo3:06 ÖÖ><$BlogCoBlogger nsevil

<$BlogCocanım link söz konusu değil.arada yorumlarını ,eleştirilerini bekliyorum demek istemiştim.
ayrıca eklediğin için teşekkürler <$BlogCo 

<$BlogItYorum Gönder"<$BlogURhttp://beyazzambak.blogspot.com/k home
Layout design by Pannasmontata