<$BlogItv>
<$BlogIt

Size minik balıklarla ilgili daha önce bir deseni sizlerle paylaşmıştım. Bunu da seveceğinizi umarım.
posted by <$BlogItBeyaz ZambakogIt4:34 ÖSOrA

<$BlogIt5s:


At <$BlogCo10:52 ÖÖ><$BlogCoBlogger ReNgArEnK ( Nazlı )

<$BlogCohiç bu kadar güzel balık görmemiştim. çok ciciler... <$BlogCo 

At <$BlogCo2:59 ÖS><$BlogCoBlogger sebboy

<$BlogCoBalıklar bir harika Yazıcımda arızalı keşke basa bilseydim :( <$BlogCo 

At <$BlogCo9:02 ÖÖ><$BlogCoBlogger Funda Irmak

<$BlogComerhaba elimde bordo tafta dan bir kumaş ayrıca birde kot kumaş var onları pullarla süsleyip çanta ahline getirmek isityorum. Sevgili beyaz zambak onlara desen arıyorum nasıl bir desen olabilir yardımcı olabilir misin ?
www.blogcu.com/funmak <$BlogCo 

At <$BlogCo5:12 ÖS><$BlogCoBlogger Beyaz Zambak

<$BlogCoFunda kullanabileceğin desenler için araştırma yapıyorum. Yarın birkaç desen siteye koyacağım onlardan beğendiğini koyarsın. Bogünüm senin desenini araştırma ile geçti. Umarım yayınlayacağım desenler işine yarar. Sevgiler <$BlogCo 

At <$BlogCo9:40 ÖÖ><$BlogCoBlogger Funda Irmak

<$BlogCoÇok teşekkür ediyorum çok incesin bakıyoru koyduklarına canım... <$BlogCo 

<$BlogItYorum Gönder"<$BlogURhttp://beyazzambak.blogspot.com/k home
Layout design by Pannasmontata