<$BlogItv>
<$BlogIt

tıklayınız desenin ayrıntısını gördüğünüzde farkedeceğiniz gibi domino iplikleri ile yapılmış bir örnektir. Yıllar önce bu çok güzel işleyeyim demiştim. Hala yapamadım.
posted by <$BlogItBeyaz ZambakogIt2:57 ÖSOrA

<$BlogIt6s:


At <$BlogCo1:11 ÖÖ><$BlogCoAnonymous Adsız
At <$BlogCo12:20 ÖÖ><$BlogCoBlogger Burcu

<$BlogCoÇok çok güzel. Ben de bu aralar masa örtüsü ve peçeteler işleyeceğim ama bu güzel bir örnek olmasına rağmen, şablonu olmadığından imkansız :) <$BlogCo 

At <$BlogCo8:58 ÖÖ><$BlogCoBlogger Beyaz Zambak

<$BlogCoBurcu, tıklayınız bölümünün içinden girildiği zaman şablonu çıkıyor. Sağ altta oluşan büyütme işareti de ayrıntıyı veriyor. İyi günler. <$BlogCo 

At <$BlogCo11:59 ÖÖ><$BlogCoAnonymous Selda

<$BlogComerhaba , Öncelikle blog konusunda acemiyim ve aranıza yeni katıldım. Umarım mesajımı doğru yere yazıyorumdur :)
Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş Çok klasik bir söz olacak ama "tablo gibi" olmuş. Tabiki diğer çalışmalarınız gibi.

Sevgiler Selda <$BlogCo 

At <$BlogCo11:07 ÖS><$BlogCoBlogger İsmail

<$BlogComerhaba dökme demir tencere ve tavaları döküm tava linkinden satın alabilirsiniz. <$BlogCo 

At <$BlogCo3:43 ÖÖ><$BlogCoAnonymous harun

<$BlogCoİsranbul anadolu yakası düğün organizasyonlarınızı Düğün Salonu da yapalibirsiniz <$BlogCo 

<$BlogItYorum Gönder"<$BlogURhttp://beyazzambak.blogspot.com/k home
Layout design by Pannasmontata