<$BlogItv>
<$BlogIt
posted by <$BlogItBeyaz ZambakogIt5:15 ÖSOrA

<$BlogIt4s:


At <$BlogCo7:10 ÖÖ><$BlogCoBlogger Meltem Sozer

<$BlogCoÇizimlerinizi çok beğeniyorum. Sitemde polimer killerle ilgili çalışmalar yapıyorum sizin çizimlerinizi kullanmama izin verirmisiniz. <$BlogCo 

At <$BlogCo12:46 ÖS><$BlogCoBlogger Beyaz Zambak

<$BlogCoSevgili Meltem Kullanabilirsin. Ancak genelde belirttiğim gibi bu çizimler benim değil eski dergilerden bulduğum paylaştığım örnekler. O desenlerin yayınlandığı dergilerin adını kaynak olarak belirtirsen iyi olur kanaatindeyim. Sevgiler kolay gelsin. <$BlogCo 

At <$BlogCo12:20 ÖÖ><$BlogCoBlogger Meltem Sozer

<$BlogCoTeşekkürler. <$BlogCo 

At <$BlogCo1:52 ÖÖ><$BlogCoAnonymous Burcu (brcdesign-hobibloglari)

<$BlogCosayfanda harika desenler var. beni arkadaş listene ekledigini yeni gördüm. teşekkür ederim. eğer bannerı da koyarsan tanıtım listesine seni de almaktan mutluluk duyarım. sayfan çok güzel. kategorilerde kendine uygun bir kategori bulamazsan istediğin bir kategoriyi de açabilirim. <$BlogCo 

<$BlogItYorum Gönder"<$BlogURhttp://beyazzambak.blogspot.com/k home
Layout design by Pannasmontata