<$BlogItTürk İşi Deseniv>
<$BlogIt

Aşağıda oluşturduğum desenin orjinali bu desendir. Bezen Nakış Desenlerinden aldığım bo desen 1985 yılında yayınlanmıştır.
posted by <$BlogItBeyaz ZambakogIt1:32 ÖSOrA

<$BlogIt4s:


At <$BlogCo10:42 ÖS><$BlogCoBlogger oren_mademoiselle

<$BlogComerhaba ben de sizlere katıldım kabul ederseniz .ben de bir blog açtım kendime ama diğer arkadaşlara nasıl ulaşacağımı bilmiyorum.bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. adresim oren-mademoiselle.blogspot.com <$BlogCo 

At <$BlogCo12:32 ÖS><$BlogCoBlogger ReNgArEnK ( Nazlı )

<$BlogCodesenler muhteşem. çok heyecan yapıyorum ama ortaya iş çıkmıyo. sizin yayınladığınız desenlerinizle ufakta olsa bişeyler yapmak istiyorum, çünkü çok beğeniyorum teşekkürler... <$BlogCo 

At <$BlogCo3:25 ÖS><$BlogCoBlogger sennur

<$BlogCoBu desenden kıl teleyla makinede oda takımı yapmıştım. Çok güzel bir desen, çok da eski, ben rahmetli anneanneciğimin işlerinin arasında bulmuştum.
Sevgiyle kalın. <$BlogCo 

At <$BlogCo12:40 ÖÖ><$BlogCoBlogger Serpilce

<$BlogCoTürkiş deseni çok güzel.
Bloğuma annemin bana yaptığı türkişi oda takımımı koymuştum bende.
Sevgiler. <$BlogCo 

<$BlogItYorum Gönder"<$BlogURhttp://beyazzambak.blogspot.com/k home
Layout design by Pannasmontata