<$BlogItTürkişi Deseniv>
<$BlogIt
posted by <$BlogItBeyaz ZambakogIt9:19 ÖÖOrA

<$BlogIt6s:


At <$BlogCo10:53 ÖÖ><$BlogCoAnonymous gelincikler(gülay)

<$BlogCoboyanmış halini şöyle bir hayal ettim çok güzel olur takıdan fırsat bulsam yapardım paylaşımın için teşekkürler.... <$BlogCo 

At <$BlogCo10:58 ÖÖ><$BlogCoBlogger ReNgArEnK ( Nazlı )

<$BlogCoOrtadaki laleyi turkuaza yakın bi mavi, yaprakları tabi renginde ve yandaki 4 çiçeğide turuncu tonlarda hayal ettim boyama tabi....
çok güzel oldu hayalimde umarım (kendimden) hayata da geçirebilirim... <$BlogCo 

At <$BlogCo12:07 ÖS><$BlogCoBlogger Beyaz Zambak

<$BlogCoBen bu desenleri görünce hayran oluyorum. Birçok hayali projem oluyor. Kıl tela üzerine bunları turuncu, mavi simlerle işleme neyse işlemeden geçtim boyuyabilsem. Olmuyor. Umarım ki sizler hayallerinizi gerçekleştirirsiniz. <$BlogCo 

At <$BlogCo2:09 ÖS><$BlogCoAnonymous Adsız
At <$BlogCo10:46 ÖÖ><$BlogCoAnonymous berrince

<$BlogCoDünya Kadınlar Günün kutlu olsun.
Sevgiler, <$BlogCo 

At <$BlogCo5:55 ÖS><$BlogCoAnonymous evkedisi

<$BlogCoMerhaba,
Ne iyi yapmışsınız da böyle eski desenleri sitenizde yayınlamışsınız. Yeni kitaplar alıp, desenler bulmak kolay ama böylesi eski desenlere ulaşmak ne yazık ki imkansız gibi. Üstelik çok düzenli, emek ve fikir vererek hazırlamışsınız sitenizi. Birkaç deseni kopyaladım. Çok teşekkür ediyorum. Hoşçakalın. <$BlogCo 

<$BlogItYorum Gönder"<$BlogURhttp://beyazzambak.blogspot.com/k home
Layout design by Pannasmontata