At <$BlogCo11:05 ÖS><$BlogCoAnonymous feride

<$BlogCocok guzel desenler uzun zamandır bloglarda elişi sitelerine bakıyorum sızın sıtenızı gormemiş olmamama hayret ettim hersy öylesine güzelki tesadüfen Yahoo dan yaptırdıgım bır aramada karşıma cıktı ellerinize saglık
teşekkürler... <$BlogCo 

At <$BlogCo2:14 ÖÖ><$BlogCoAnonymous blogekle - dungeon

<$BlogComerhaba,

bannerimizin görüntülenmesinde bir sorun var sanırım, blogspot üyesi birçok blogda bu sorunu yaşıyoruz zannedersem.

banner sayfamızda değişiklik yaptım, beğendiğiniz kodlardan birini eklerseniz artık düzgün görüntülenecektir.

banner sayfamıza aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:

http://www.blogcu.com/blogekle/152866

takip ettiğim bloglardan birisiniz, çalışmalarınızdan doayı başarılar dilerim.

en kısa zamanda tanıtımınızı yapmaktan onur duyarım.. :o)

saygı ve sevgilerimle..

blogekle - dungeon <$BlogCo 

At <$BlogCo7:37 ÖS><$BlogCoAnonymous gelincikler(gülay)

<$BlogCodergimi beğendine sevindim...yorumun içinde teşekkürler sevgilerimle... <$BlogCo 

<$BlogItYorum Gönder"<$BlogURhttp://beyazzambak.blogspot.com/k home
Layout design by Pannasmontata