<$BlogItGül Bahçesiv>
<$BlogIt

Bu güzel masa örtü örneğini Santral dikişin Kanava-etamin örneklerinin bulunduğu dergiden aldım tarih verilmediği için belirtmiyorum. Desene Gül Bahçesi denmiş be bahçeyi evinde görmek işteyen ve yapan arkadaşlar çok güzel durduğunu söylemişti. Genel görüntünün altında detay ve ip renklerini de paylaşıyorum. Güzel günlerde yapın sevgiler.


posted by <$BlogItBeyaz ZambakogIt2:27 ÖSOrA

<$BlogIt4s:


At <$BlogCo4:41 ÖS><$BlogCoAnonymous Adsız
At <$BlogCo11:46 ÖÖ><$BlogCoAnonymous Adsız
At <$BlogCo7:38 ÖÖ><$BlogCoBlogger Sanem

<$BlogCoCok guzeller cok, cok isterdim yapabilmeyi, ellerinize saglik.
Sevgyle
S. <$BlogCo 

At <$BlogCo11:10 ÖÖ><$BlogCoBlogger Admin

<$BlogCoZeliha hanim sitenizi yeni kesfettim, harika ornekler var, boyle bir guzel siteden dolayi kutlarim. Ben bu gul desenli kanevice ornegini pek begendim, acaba elinizde semasi varmi? guzel bir hafta dilerim, sevgiler... <$BlogCo 

<$BlogItYorum Gönder"<$BlogURhttp://beyazzambak.blogspot.com/k home
Layout design by Pannasmontata