<$BlogItÇini Desenleriv>
<$BlogIt















posted by <$BlogItBeyaz ZambakogIt12:58 ÖSOrA

<$BlogIt8s:


At <$BlogCo8:17 ÖS><$BlogCoBlogger DÜDÜKLÜ TENCERE

<$BlogCoBlogunuzu Blograzzi Keşfet!'den
tesadüfen buldum. İyi ki,bulmuşum.
Desen meraklısı biri olarak,
desenlerinize hayran kaldım.
Ne güzel çalışmalarınız var.
Ne mutlu size. Kutlarım. <$BlogCo 

At <$BlogCo7:03 ÖS><$BlogCoAnonymous Adsız
At <$BlogCo11:17 ÖÖ><$BlogCoAnonymous Adsız
At <$BlogCo2:57 ÖS><$BlogCoBlogger aventurin

<$BlogCoBana acilen bitkisel motifler hakkında bilgi lazım aslında elimde kaynak var ama örneğin lotus palmet şakayı gibi desenler hakkında hiç bir şey bilmediğim gibi neye benzedikleri hakkında da bir bilgim yok bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz acaba?

Teşekkürler <$BlogCo 

At <$BlogCo2:20 ÖÖ><$BlogCoBlogger Elena

<$BlogCoMerhaba! I am an art teacher in New York city. I teach in a very little private school for kids from 1st. grade through 8th. I would like to ask you a permission to use these beautiful Desenler for my class. We are not going to publish or anything like that. I have classes where we draw different ornaments and decorations from around the world. Your samples are just great!
Your response will be very appreciated.

elenakk@gmail.com Isterseniz turkce yazabilirsiniz. Ben turkce anliyorum , sadece yazamiyorum. Benim esim Turkiyeden. :) <$BlogCo 

At <$BlogCo12:45 ÖS><$BlogCoAnonymous melisa

<$BlogCobu desenler harika. çok başarılı buldum. <$BlogCo 

At <$BlogCo7:47 ÖS><$BlogCoAnonymous sevval

<$BlogCogüzel desenler tesekkürler...
Desen ismek el sanatları <$BlogCo 

At <$BlogCo5:43 ÖÖ><$BlogCoAnonymous Adsız

<$BlogCoHermes Belts[url=http://www.kellyhandbagsforsale.com]hermes replica[/url] stock market Replica Hermes[url=http://www.hotbirkinbags.com]Replica Hermes[/url] bags <$BlogCo 

<$BlogItYorum Gönder"<$BlogURhttp://beyazzambak.blogspot.com/k home
Layout design by Pannasmontata